Thursday 26 September 2019

Το σκάνδαλο της ΕΛΒΟ

Έχει αναφερθεί ότι, για να μπορέσει να λειτουργήσει η ΕΛΒΟ, απαιτείται ένα μείγμα έργων από ανακατασκευές και από παραγωγή νέων οχημάτων με ετήσιες εισροές ύψους 50 εκ. €. Σύμφωνα δε με τους εργαζόμενους το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας φτάνει τα 300 εκ. €. Επίσης δυνατότητες υπάρχουν και σε πολιτικές χρήσεις. Σημειώνουμε ότι, η απασχόληση στην αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να δημιουργήσει πολλαπλασιαστικά, με βάση την ανάλυση στην αγορά των ΗΠΑ, άλλες 10 περίπου θέσεις σε προμηθευτές και 4 θέσεις στην κατανάλωση. Δηλαδή, αν η ΕΛΒΟ επανερχόταν στην κατάσταση λειτουργίας του 2000 με 1.000 εργαζόμενους, θα μπορούσε να υποστηρίξει έως και 15.000 θέσεις εργασίας συνολικά. Αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 1/5 των θέσεων που διαφημίζονται για το έργο του Ελληνικού (70.000 και αυτές υπολογιζόμενες με πολλαπλασιαστές) - ενώ οι θέσεις στην βιομηχανία είναι καλύτερα αμειβόμενες και πλήρους απασχόλησης, σε σχέση με τις τουριστικές υπηρεσίες. Τέλος η ΕΛΒΟ ήδη υπάρχει, και δεν χρειάζεται μεγάλες επενδύσεις ή μία μακρά περίοδο κατασκευών για να αποδώσει - ενώ το αντικείμενο της είναι ασφαλώς στρατηγικό για την Ελλάδα.

from The Analyst https://ift.tt/2nynodn
via IFTTT

No comments:

Post a Comment