Saturday 6 May 2017

Lidl, το αιώνιο νούμερο δύο της λιανικής

69

. . Με φωτεινά καταστήματα (φωτογραφία), καθώς επίσης με δισεκατομμύρια επενδύσεις, προγραμμάτιζε το νούμερο δύο της discount γερμανικής αγοράς, η Lidl, να ξεπεράσει τον βασιλιά του κλάδου και ανταγωνιστή της, την Aldi, εντός του 2017. Υπενθυμίζουμε πως και οι δύο επιχειρήσεις διατηρούν κρυφά τα οικονομικά τους στοιχεία, χρησιμοποιώντας μία εταιρική μορφή που μοιάζει με αυτήν […]

The post Lidl, το αιώνιο νούμερο δύο της λιανικής appeared first on Analyst.gr - Οικονομικές ειδήσεις, Γεωοικονομικές αναλύσεις, Πολιτική, Αγορές.



from Analyst.gr – Οικονομικές ειδήσεις, Γεωοικονομικές αναλύσεις, Πολιτική, Αγορές http://ift.tt/2pfRiOA
via IFTTT

No comments:

Post a Comment